- @DaishinkanAdmin
- Liczba postów : 232
Join date : 02/07/2021
Umiejętności
Sob Lip 03, 2021 6:06 pm
Umiejętności, jakimi posługiwać może się wojownik. To już od niego samego zależy, które przydadzą mu się bardziej, a które mniej. Warto się z nimi zapoznać.
Nauka umiejętności odbywa się na tej samej zasadzie, co nauka technik podczas treningu -> Kliknij tutaj
Nauka umiejętności u NPC jest pozasystemowa.
Niektórych umiejętności można nauczyć się samodzielnie, ale istnieją także takie, które poznać można tylko u danego NPC. Możliwe jest także przekazanie wiedzy na zasadzie gracz-gracz, ale tak czy siak, wszystko jest nadzorowane przez MG.
Stopień pierwszy i ostatni wymaga treningu opisowego, pozostałe stopnie można osiągnąć w sposób podobny do treningu zwiększającego statystyki, z tą jednak różnicą, że nie otrzymuje się za niego punktów.
1. Sztuki Walki [Umiejętność Startowa - I Stopień]:
Nie od dziś wiadomo, że bić się można nie posiadając żadnej techniki ani tym bardziej stylu. Nikt nikomu nie każe tego potrafić, ale jednak większym profitem i ułatwieniem w trakcie pojedynku okazuje się znajomość sztuk walki. Każdy szanujący się wojownik potrafi używać odpowiednie chwyty i ciosy, przez co jego skuteczność rośnie.
Stopień I:
Efekt: zwykły atak = siła x 1.5, cios z rozpędu = siła + 1/2 szybkość.
Wymagania: 400 PL, jeden trening.
Stopień II:
Efekt: zwykły atak = siła x 2.0, cios z rozpędu = siła + 1/2 szybkość.
Wymagania: 10000 PL, jeden trening.
Stopień III
Efekt: zwykły atak = siła x 2.5, cios z rozpędu = siła + szybkość.
Wymagania: 20000 PL, jeden trening.
2. Walka bronią białą [Umiejętność Startowa - I Stopień]:
Fajnym, jednak nie obowiązkowym dodatkiem, jest walka bronią. Miecze, pałki i inne tego typu bronie mogą niejednokrotnie zmienić losy walki i przechylić szalę na naszą stronę! Ta umiejętność pozwala na lepsze korzystanie z broni, przez co jej wytrzymałość wystarcza na dłużej - nie niszczy się tak szybko, dlatego że użytkownik potrafi się nią perfekcyjnie posługiwać.
Stopień I
Efekt: Zużycie wytrzymałości broni spada do 5%/2 tury, jeśli broń jest używana.
Wymagania: 400 PL, jeden trening.
Stopień II
Efekt: Zużycie wytrzymałości broni spada do 5%/3 tury, jeśli broń jest używana.
Wymagania: 10000 PL, jeden trening.
Stopień III
Efekt: Zużycie wytrzymałości broni spada do 5%/4 tury, jeśli broń jest używana.
Wymagania: 20000 PL, jeden trening.
3. Wyczuwanie KI:
Umiejętność, która bardzo się przydaje. Wyuczona pozwala na odnajdywanie ludzi poprzez energię KI jaką emanują. Pozwala także na ustalenie tego, czy ktoś jest od nas silniejszy lub słabszy. Dobrze wykorzystana, pozwala na "widzenie" w czasie walki bez użycia oczu.
By się jej nauczyć, należy najpierw fabularnie się o niej dowiedzieć.
Uczy: NPC
Efekt: Możliwość wyczuwania energii KI danej osoby
Stopień I
Efekt: Możliwość wyczucia energii KI osoby znajdującej się w tej samej lokacji i/lub jej obrębie (decyduje MG).
Wymagania: 400 PL, znajomość NPC uczącego, trening z NPC/MG.
Stopień II
Efekt: Możliwość wyczucia energii KI osoby na całej planecie. Skupienie w celu odnalezienia KI trwa jedną turę [tylko podczas walki].
Wymagania: 15000 PL, jeden trening.
Stopień III
Efekt: Możliwość wyczucia energii KI osoby znajdującej się na innej planecie (tylko planety z Przestrzeni Kosmicznej), trwa dwie tury* [tylko podczas walki].
Wymagania: 25000 PL, jeden trening.
Stopień IV
Efekt: Możliwość wyczucia energii KI osoby znajdującej się w Zaświatach. Skupienie w celu odnalezienia KI trwa dwie tury* [tylko podczas walki].
Wymagania: 35000 PL, jeden trening.
*MG prowadzący może skrócić czas szukania na potrzeby przygody.
3.1. Wyczuwanie boskiej KI:
Energia KI jaką posługują się bogowie (Kaioshin/Makaioshin) jest inna od tej, którą wyczuć można u śmiertelników. Nie można się jej nauczyć, nie poznawszy się wcześniej z jej normalną wersją. Za pomocą tej umiejętności, możliwe jest wykrywanie bogów, odnalezienie ich, a także ustalenie ich mocy. Żeby się jej nauczyć, trzeba przejść odpowiedni trening, albowiem bogów nie spotyka się na co dzień.
By się jej nauczyć, należy najpierw fabularnie się o niej dowiedzieć.
Uczy: Whis lub osoba posługująca się boskim KI (gracz może nauczyć innego gracza dopiero po uzsykaniu swojej 3 transformacji)
Efekt: Możliwość wyczuwania boskiej energii KI danej osoby
4. Kontrola KI:
Każdy wojownik powinien potrafić kontrolować swoją energię KI. Jeśli nie jest w stanie jej kontrolować, nie będzie miał możliwości używać jej tak, jak sam sobie tego zażyczył. Kontrola KI to potrzebny i przydatny bonus dla kogoś, kto uwielbia bawić się swoją energią i czynić z nią cuda.
Bez tej umiejętności nie można używać dodatkowego DMG z techniki dodając do niej większą ilość energii!
Efekt: Kontrola nad swoją energią pozwala manipulować wartością dmg ataków energetycznych oraz ich szybkością. Normalnie przy podliczaniu MG bierze pod uwagę jedynie dmg przypisane do techniki. W przypadku gdy ktoś posiada umiejętność kontroli KI do podstawowego dmg techniki dolicza się także statystykę energii. Gracz sam decyduje, czy używa maksymalnej (przypisane dmg do techniki + stat. energii), czy minimalnej (przypisanego dmg do techniki) siły.
Dodatkowo: Mnożnik techniki (np. energia x3) + statystyka energii = ostateczne dmg
Wymagania: 10000 PL, jeden trening
Stopień I
Efekt: Możliwość dodania dodatkowego DMG do techniki; 25% włożonego KI = dodatkowy DMG, czyli jeśli dodajemy do techniki 100 KI, to jej DMG rośnie o 25 punktów.
Wymagania: 10000 PL, jeden trening.
Stopień II
Efekt: Możliwość dodania dodatkowego DMG do techniki; 50% włożonego ki = dodatkowy DMG, czyli jeśli dodajemy do techniki 100 KI, to jej DMG rośnie o 50 punktów + możliwość przekazania do 50% własnej energii innej osobie.
Wymagania: 15000 PL, jeden trening.
Stopień III
Efekt: Możliwość dodania dodatkowego DMG do techniki; 100% włożonego ki = dodatkowy DMG, czyli jeśli dodajemy do techniki 100 KI, to jej DMG rośnie o 100 punktów + możliwość przekazania do 100% własnej energii innej osobie.
Wymagania: 20000 PL, jeden trening.
5. Zmniejszanie i zwiększanie KI:
Umiejętność polegająca na zmniejszeniu swojej energii KI, co równa się także z jej ukryciem przed innymi osobami, a także na błyskawicznym jej zwiększeniu, przez co można zaskoczyć przeciwnika i zdobyć przewagę w walce. Jest to bardzo pożyteczna umiejętność. Gracz ukrywa tyle swojej mocy ile potrzebuje. Może to być po 20 pkt statystyk, może to być 100. Tyle samo PL ukrywa ile wynosi obniżona wartość po obliczeniu.
Efekt: Zmniejszanie poziomu swojej energii równa się z ukryciem jej do tego stopnia, że przeciwnik nie jest w stanie jej wyczuć/pomyli się przy ustalaniu siły gracza.
Wymagania: Wyczuwanie KI, Kontrola KI
6. Regeneracja:
Umiejętność, która pozwala na odtwarzanie swoich kończyn (Majini oraz Nameczanie mają to jako wrodzoną umiejętności), a także na leczenie swoich ran. W przypadku posiadania tej umiejętności, czas odnawiania życia skraca się. Jest dostępna tylko dla wybranych ras*. Użytkownik może również przywrócić sobie zdrowie kosztem energii, jednakże nie może w tym momencie robić niczego co wymaga od niego większego skupienia. Dopuszczalne jest leczenie i wykonywanie uników, jednakże w kwestii MG pozostaje czy przykładowo ilość ciosów, ilość przeciwników czy wybuch nie wytrąca nas z równowagi. Postać nie może walczyć czy skupiać energii do techniki! Czas potrzebny na regeneracje wynosi 0,1s na 10% pełnego HP postaci. Użytkownik ponosi koszt energii w zamian za HP. Można leczyć jedynie pełnymi liczbami co 10, np. 10, 50, 100, 1000 i tak dalej.
Wymagania: tylko i wyłącznie dla rasy Nameczan, Majinów, a także dla BioAndroidów posiadających ich komórki.
Stopień I
Efekt: Odtwarzanie kończyn, szybsze leczenie. Odnowienie punktów HP równa się utracie takiej samej ilości punktów KI - odnawiamy 10 punktów HP, tracimy 10 punktów KI.
Stopień II
Efekt: Odtwarzanie kończyn, szybsze leczenie. Odnowienie punktów HP równa się utracie połowy punktów KI - odnawiamy 10 punktów HP, tracimy 5 punktów KI.
Wymagania: 10000 PL, jeden trening.
7. Wchłanianie:
Umiejętność pozwalająca rasie Majinów na otoczenie przeciwnika częścią siebie, ów kawałek pochłania część statystyk przeciwnika i wraca do nas dając nam dużego kopa. Umiejętność wymaga jednak większej szybkości niż przeciwnika, oraz utraty odpowiedniej ilości życia gdyż może zostać użyta tylko w przypadku jego bezpośredniego zagrożenia! Wchłanianie następuje tylko raz, to znaczy, że gracz nie ma możliwości rozmyślenia się, wyrzucenia przeciwnika z siebie i wchłonięcia w jego miejsce innego.
Efekt: +10% statystyk przeciwnika (jeśli NPC), +20% statystyk przeciwnika (jeśli gracz), wiedza użytkownika.
Wymagania: Pierwsza transformacja Majinów, utrata przynajmniej 50% HP, jeden trening.
8. Tworzenie:
Umiejętność pozwalająca na tworzenie przedmiotów, które nie są jedzeniem i piciem. Posiadacz tej umiejętności rozwija swój wrodzony talent do tworzenia i zyskuje możliwość tworzenia ubrań, które są cięższe i wytrzymalsze (a'la zbroje), czy nawet broni, które będą posiadały przypisany do siebie DMG. Oczywiście, żeby coś stworzyć, trzeba najpierw mieć z tym uprzednio kontakt i wiedzieć jak dana rzecz działa.
Wymagania: Pierwsza transformacja Shinjinów/Demonów/Nameczan, 30 KI poboru za zbroje, bronie, itp, jeden trening.
Stopień I
Efekt: Tworzenie ubrań i mniej zaawansowanych* przedmiotów.
Wymagania: Pierwsza transformacja Shinjinów/Demonów/Nameczan, 30 KI poboru za tworzenie, jeden trening.
Stopień II
Efekt: Tworzenie wytrzymalszych ubrań (np. zbroja Klasy Niskiej i Średniej) i bardziej zaawansowanych* przedmiotów.
Wymagania: 15000 PL, 100 KI poboru za tworzenie, jeden trening.
Stopień III
Efekt: Tworzenie wytrzymalszych ubrań (np. zbroja Tokusentai i Klasy Specjalnej) i bardziej zaawansowanych* przedmiotów.
Wymagania: 20000 PL, 150 KI poboru za tworzenie, jeden trening.
Stopień IV
Efekt: Tworzenie wytrzymalszych ubrań (np. zbroja Klasy Elitarnej) i bardziej zaawansowanych* przedmiotów. Dodatkowo tworzenie planet (w tym wszystkich opisów pod stworzone tematy).
Wymagania: 25000 PL, 200 KI poboru za tworzenie, jeden trening.
*Stopień zaawansowania danego przedmiotu ocenia MG prowadzący.
9. Psychokinesis [Chō no Ryoku]:
Telekineza to umiejętność poruszania przedmiotami za pomocą własnej woli. Z początku jest to unoszenie innych przedmiotów i wykorzystywanie ich do ataku lub obrony, ale odpowiednio wyuczona, może przydać się do czegoś więcej.
Stopień I
Efekt: 100 ki/użycie; odrywanie kawałków ziemi i podnoszenie przedmiotów (DMG rzucanych przedmiotów ustala MG na podstawie opisu).
Wymagania: 20000 PL, trening NPC
Stopień II
Efekt: 100 ki/użycie; 50 ki/teleportacja jednej rzeczy; odrywanie kawałków ziemi, podnoszenie przedmiotów i teleportowanie ich w inne miejsce (w tej samej lokacji i/lub jej obrębie (decyduje MG)).
Wymagania: 30000 PL, trening NPC
10. Starożytna Mowa Nameczan:
Nameczanie są w stanie mówić wspólnym językiem, gdy konieczna jest komunikacja z nie-nameczanami. Muszą mówić po nameczańsku jeśli chcą, by Porunga (Święty Smok), zrozumiał co do niego mówią i o co go proszą.
Wymagania: Znajomość odpowiedniego NPC
Stopień I
Efekt: Znajomość pojedynczych słów.
Stopień II
Efekt: Budowanie złożonych zdań.
Stopień III
Efekt: Płynne mówienie i pisanie.
11. Starożytna Mowa Bogów:
Starożytna boska mowa, którą posługują się Shinjini, Aniołowie i Wielki Zeno. Bogowie znają każdy język, choć głównie porozumiewają się we wspólnym. Boska mowa potrzebna jest do rozmowy m.in. z Super Shenlongiem.
Wymagania: Znajomość odpowiedniego NPC
Stopień I
Efekt: Znajomość pojedynczych słów.
Stopień II
Efekt: Budowanie złożonych zdań.
Stopień III
Efekt: Płynne mówienie i pisanie.
Nauka umiejętności odbywa się na tej samej zasadzie, co nauka technik podczas treningu -> Kliknij tutaj
Nauka umiejętności u NPC jest pozasystemowa.
Niektórych umiejętności można nauczyć się samodzielnie, ale istnieją także takie, które poznać można tylko u danego NPC. Możliwe jest także przekazanie wiedzy na zasadzie gracz-gracz, ale tak czy siak, wszystko jest nadzorowane przez MG.
Stopień pierwszy i ostatni wymaga treningu opisowego, pozostałe stopnie można osiągnąć w sposób podobny do treningu zwiększającego statystyki, z tą jednak różnicą, że nie otrzymuje się za niego punktów.
1. Sztuki Walki [Umiejętność Startowa - I Stopień]:
Nie od dziś wiadomo, że bić się można nie posiadając żadnej techniki ani tym bardziej stylu. Nikt nikomu nie każe tego potrafić, ale jednak większym profitem i ułatwieniem w trakcie pojedynku okazuje się znajomość sztuk walki. Każdy szanujący się wojownik potrafi używać odpowiednie chwyty i ciosy, przez co jego skuteczność rośnie.
Stopień I:
Efekt: zwykły atak = siła x 1.5, cios z rozpędu = siła + 1/2 szybkość.
Wymagania: 400 PL, jeden trening.
Stopień II:
Efekt: zwykły atak = siła x 2.0, cios z rozpędu = siła + 1/2 szybkość.
Wymagania: 10000 PL, jeden trening.
Stopień III
Efekt: zwykły atak = siła x 2.5, cios z rozpędu = siła + szybkość.
Wymagania: 20000 PL, jeden trening.
2. Walka bronią białą [Umiejętność Startowa - I Stopień]:
Fajnym, jednak nie obowiązkowym dodatkiem, jest walka bronią. Miecze, pałki i inne tego typu bronie mogą niejednokrotnie zmienić losy walki i przechylić szalę na naszą stronę! Ta umiejętność pozwala na lepsze korzystanie z broni, przez co jej wytrzymałość wystarcza na dłużej - nie niszczy się tak szybko, dlatego że użytkownik potrafi się nią perfekcyjnie posługiwać.
Stopień I
Efekt: Zużycie wytrzymałości broni spada do 5%/2 tury, jeśli broń jest używana.
Wymagania: 400 PL, jeden trening.
Stopień II
Efekt: Zużycie wytrzymałości broni spada do 5%/3 tury, jeśli broń jest używana.
Wymagania: 10000 PL, jeden trening.
Stopień III
Efekt: Zużycie wytrzymałości broni spada do 5%/4 tury, jeśli broń jest używana.
Wymagania: 20000 PL, jeden trening.
3. Wyczuwanie KI:
Umiejętność, która bardzo się przydaje. Wyuczona pozwala na odnajdywanie ludzi poprzez energię KI jaką emanują. Pozwala także na ustalenie tego, czy ktoś jest od nas silniejszy lub słabszy. Dobrze wykorzystana, pozwala na "widzenie" w czasie walki bez użycia oczu.
By się jej nauczyć, należy najpierw fabularnie się o niej dowiedzieć.
Uczy: NPC
Efekt: Możliwość wyczuwania energii KI danej osoby
Stopień I
Efekt: Możliwość wyczucia energii KI osoby znajdującej się w tej samej lokacji i/lub jej obrębie (decyduje MG).
Wymagania: 400 PL, znajomość NPC uczącego, trening z NPC/MG.
Stopień II
Efekt: Możliwość wyczucia energii KI osoby na całej planecie. Skupienie w celu odnalezienia KI trwa jedną turę [tylko podczas walki].
Wymagania: 15000 PL, jeden trening.
Stopień III
Efekt: Możliwość wyczucia energii KI osoby znajdującej się na innej planecie (tylko planety z Przestrzeni Kosmicznej), trwa dwie tury* [tylko podczas walki].
Wymagania: 25000 PL, jeden trening.
Stopień IV
Efekt: Możliwość wyczucia energii KI osoby znajdującej się w Zaświatach. Skupienie w celu odnalezienia KI trwa dwie tury* [tylko podczas walki].
Wymagania: 35000 PL, jeden trening.
*MG prowadzący może skrócić czas szukania na potrzeby przygody.
3.1. Wyczuwanie boskiej KI:
Energia KI jaką posługują się bogowie (Kaioshin/Makaioshin) jest inna od tej, którą wyczuć można u śmiertelników. Nie można się jej nauczyć, nie poznawszy się wcześniej z jej normalną wersją. Za pomocą tej umiejętności, możliwe jest wykrywanie bogów, odnalezienie ich, a także ustalenie ich mocy. Żeby się jej nauczyć, trzeba przejść odpowiedni trening, albowiem bogów nie spotyka się na co dzień.
By się jej nauczyć, należy najpierw fabularnie się o niej dowiedzieć.
Uczy: Whis lub osoba posługująca się boskim KI (gracz może nauczyć innego gracza dopiero po uzsykaniu swojej 3 transformacji)
Efekt: Możliwość wyczuwania boskiej energii KI danej osoby
4. Kontrola KI:
Każdy wojownik powinien potrafić kontrolować swoją energię KI. Jeśli nie jest w stanie jej kontrolować, nie będzie miał możliwości używać jej tak, jak sam sobie tego zażyczył. Kontrola KI to potrzebny i przydatny bonus dla kogoś, kto uwielbia bawić się swoją energią i czynić z nią cuda.
Bez tej umiejętności nie można używać dodatkowego DMG z techniki dodając do niej większą ilość energii!
Efekt: Kontrola nad swoją energią pozwala manipulować wartością dmg ataków energetycznych oraz ich szybkością. Normalnie przy podliczaniu MG bierze pod uwagę jedynie dmg przypisane do techniki. W przypadku gdy ktoś posiada umiejętność kontroli KI do podstawowego dmg techniki dolicza się także statystykę energii. Gracz sam decyduje, czy używa maksymalnej (przypisane dmg do techniki + stat. energii), czy minimalnej (przypisanego dmg do techniki) siły.
Dodatkowo: Mnożnik techniki (np. energia x3) + statystyka energii = ostateczne dmg
Wymagania: 10000 PL, jeden trening
Stopień I
Efekt: Możliwość dodania dodatkowego DMG do techniki; 25% włożonego KI = dodatkowy DMG, czyli jeśli dodajemy do techniki 100 KI, to jej DMG rośnie o 25 punktów.
Wymagania: 10000 PL, jeden trening.
Stopień II
Efekt: Możliwość dodania dodatkowego DMG do techniki; 50% włożonego ki = dodatkowy DMG, czyli jeśli dodajemy do techniki 100 KI, to jej DMG rośnie o 50 punktów + możliwość przekazania do 50% własnej energii innej osobie.
Wymagania: 15000 PL, jeden trening.
Stopień III
Efekt: Możliwość dodania dodatkowego DMG do techniki; 100% włożonego ki = dodatkowy DMG, czyli jeśli dodajemy do techniki 100 KI, to jej DMG rośnie o 100 punktów + możliwość przekazania do 100% własnej energii innej osobie.
Wymagania: 20000 PL, jeden trening.
5. Zmniejszanie i zwiększanie KI:
Umiejętność polegająca na zmniejszeniu swojej energii KI, co równa się także z jej ukryciem przed innymi osobami, a także na błyskawicznym jej zwiększeniu, przez co można zaskoczyć przeciwnika i zdobyć przewagę w walce. Jest to bardzo pożyteczna umiejętność. Gracz ukrywa tyle swojej mocy ile potrzebuje. Może to być po 20 pkt statystyk, może to być 100. Tyle samo PL ukrywa ile wynosi obniżona wartość po obliczeniu.
Efekt: Zmniejszanie poziomu swojej energii równa się z ukryciem jej do tego stopnia, że przeciwnik nie jest w stanie jej wyczuć/pomyli się przy ustalaniu siły gracza.
Wymagania: Wyczuwanie KI, Kontrola KI
6. Regeneracja:
Umiejętność, która pozwala na odtwarzanie swoich kończyn (Majini oraz Nameczanie mają to jako wrodzoną umiejętności), a także na leczenie swoich ran. W przypadku posiadania tej umiejętności, czas odnawiania życia skraca się. Jest dostępna tylko dla wybranych ras*. Użytkownik może również przywrócić sobie zdrowie kosztem energii, jednakże nie może w tym momencie robić niczego co wymaga od niego większego skupienia. Dopuszczalne jest leczenie i wykonywanie uników, jednakże w kwestii MG pozostaje czy przykładowo ilość ciosów, ilość przeciwników czy wybuch nie wytrąca nas z równowagi. Postać nie może walczyć czy skupiać energii do techniki! Czas potrzebny na regeneracje wynosi 0,1s na 10% pełnego HP postaci. Użytkownik ponosi koszt energii w zamian za HP. Można leczyć jedynie pełnymi liczbami co 10, np. 10, 50, 100, 1000 i tak dalej.
Wymagania: tylko i wyłącznie dla rasy Nameczan, Majinów, a także dla BioAndroidów posiadających ich komórki.
Stopień I
Efekt: Odtwarzanie kończyn, szybsze leczenie. Odnowienie punktów HP równa się utracie takiej samej ilości punktów KI - odnawiamy 10 punktów HP, tracimy 10 punktów KI.
Stopień II
Efekt: Odtwarzanie kończyn, szybsze leczenie. Odnowienie punktów HP równa się utracie połowy punktów KI - odnawiamy 10 punktów HP, tracimy 5 punktów KI.
Wymagania: 10000 PL, jeden trening.
7. Wchłanianie:
Umiejętność pozwalająca rasie Majinów na otoczenie przeciwnika częścią siebie, ów kawałek pochłania część statystyk przeciwnika i wraca do nas dając nam dużego kopa. Umiejętność wymaga jednak większej szybkości niż przeciwnika, oraz utraty odpowiedniej ilości życia gdyż może zostać użyta tylko w przypadku jego bezpośredniego zagrożenia! Wchłanianie następuje tylko raz, to znaczy, że gracz nie ma możliwości rozmyślenia się, wyrzucenia przeciwnika z siebie i wchłonięcia w jego miejsce innego.
Efekt: +10% statystyk przeciwnika (jeśli NPC), +20% statystyk przeciwnika (jeśli gracz), wiedza użytkownika.
Wymagania: Pierwsza transformacja Majinów, utrata przynajmniej 50% HP, jeden trening.
8. Tworzenie:
Umiejętność pozwalająca na tworzenie przedmiotów, które nie są jedzeniem i piciem. Posiadacz tej umiejętności rozwija swój wrodzony talent do tworzenia i zyskuje możliwość tworzenia ubrań, które są cięższe i wytrzymalsze (a'la zbroje), czy nawet broni, które będą posiadały przypisany do siebie DMG. Oczywiście, żeby coś stworzyć, trzeba najpierw mieć z tym uprzednio kontakt i wiedzieć jak dana rzecz działa.
Wymagania: Pierwsza transformacja Shinjinów/Demonów/Nameczan, 30 KI poboru za zbroje, bronie, itp, jeden trening.
Stopień I
Efekt: Tworzenie ubrań i mniej zaawansowanych* przedmiotów.
Wymagania: Pierwsza transformacja Shinjinów/Demonów/Nameczan, 30 KI poboru za tworzenie, jeden trening.
Stopień II
Efekt: Tworzenie wytrzymalszych ubrań (np. zbroja Klasy Niskiej i Średniej) i bardziej zaawansowanych* przedmiotów.
Wymagania: 15000 PL, 100 KI poboru za tworzenie, jeden trening.
Stopień III
Efekt: Tworzenie wytrzymalszych ubrań (np. zbroja Tokusentai i Klasy Specjalnej) i bardziej zaawansowanych* przedmiotów.
Wymagania: 20000 PL, 150 KI poboru za tworzenie, jeden trening.
Stopień IV
Efekt: Tworzenie wytrzymalszych ubrań (np. zbroja Klasy Elitarnej) i bardziej zaawansowanych* przedmiotów. Dodatkowo tworzenie planet (w tym wszystkich opisów pod stworzone tematy).
Wymagania: 25000 PL, 200 KI poboru za tworzenie, jeden trening.
*Stopień zaawansowania danego przedmiotu ocenia MG prowadzący.
9. Psychokinesis [Chō no Ryoku]:
Telekineza to umiejętność poruszania przedmiotami za pomocą własnej woli. Z początku jest to unoszenie innych przedmiotów i wykorzystywanie ich do ataku lub obrony, ale odpowiednio wyuczona, może przydać się do czegoś więcej.
Stopień I
Efekt: 100 ki/użycie; odrywanie kawałków ziemi i podnoszenie przedmiotów (DMG rzucanych przedmiotów ustala MG na podstawie opisu).
Wymagania: 20000 PL, trening NPC
Stopień II
Efekt: 100 ki/użycie; 50 ki/teleportacja jednej rzeczy; odrywanie kawałków ziemi, podnoszenie przedmiotów i teleportowanie ich w inne miejsce (w tej samej lokacji i/lub jej obrębie (decyduje MG)).
Wymagania: 30000 PL, trening NPC
10. Starożytna Mowa Nameczan:
Nameczanie są w stanie mówić wspólnym językiem, gdy konieczna jest komunikacja z nie-nameczanami. Muszą mówić po nameczańsku jeśli chcą, by Porunga (Święty Smok), zrozumiał co do niego mówią i o co go proszą.
Wymagania: Znajomość odpowiedniego NPC
Stopień I
Efekt: Znajomość pojedynczych słów.
Stopień II
Efekt: Budowanie złożonych zdań.
Stopień III
Efekt: Płynne mówienie i pisanie.
11. Starożytna Mowa Bogów:
Starożytna boska mowa, którą posługują się Shinjini, Aniołowie i Wielki Zeno. Bogowie znają każdy język, choć głównie porozumiewają się we wspólnym. Boska mowa potrzebna jest do rozmowy m.in. z Super Shenlongiem.
Wymagania: Znajomość odpowiedniego NPC
Stopień I
Efekt: Znajomość pojedynczych słów.
Stopień II
Efekt: Budowanie złożonych zdań.
Stopień III
Efekt: Płynne mówienie i pisanie.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach