- @Kusu
- Liczba postów : 114
Join date : 19/07/2021
Techniki Rasowe
Wto Lip 27, 2021 9:05 pm
- Techniki Bio-Androidów:
Bio-Android Juniors [Baio-Andoroido Junia]:
Bardzo przydatna technika polegająca na dosłownym tworzeniu swoich mniejszych klonów, które różnić się mogą od nas niewielkimi detalami. Dzięki tej technice można wykorzystać przewagę liczebną by dosłownie przygnieść przeciwnika. Juniorów można stworzyć maksymalnie trzech. W przypadku gdy jeden zginie, lub sami go zabijemy, możemy go zastąpić kolejnym stworkiem. Każdy twór może mieć maksymalnie 2 techniki twórcy, każdy takie same. Co do umiejętności, klon może również je posiadać w postaci jednej (walka wręcz jest podstawową, wliczoną już w klona)
Wymagania: minimum II transformacja
Efekt: Każdy klon kosztuje 1/3 KI użytkownika, każdy klon posiada 1/3 mocy użytkownika. Istnieje możliwość stworzenia tylko jednego klona z siłą 1/2, lecz wtedy kosztuje on nas również 1/2 naszej KI.
Dodatkowo: Stworzenie jednego klona trwa 1,5s.
- Techniki Tsufuli:
Eye Flash [Ai Furasshu]:
Technika podobna do Taiyokena, jednakże do wykonania jej, nie potrzeba żadnych specjalnych gestykulacji rękoma. Oczy użytkownika rozbłyskują się oślepiającym światłem, które zadaje ogromny ból dla oczu osób trzecich.
Wymagania:: 900 PL
Efekt: 60KI/użycie, oślepia przeciwnika na 5s.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki = statystyka energii.
Possesion [Shoji]:
Tsufulianie, którzy zostali stworzeni genetycznie, potrafią zmieniać stan swojego ciała. W jednej chwili mogą zamienić się w specyficzną maź, a w drugiej potrafią wrócić do oryginalnego wyglądu. Dzięki tej technice możliwe jest pasożytowanie na innym organizmie, jakim może być np. Saiyanin.
Wymagania: 17000 PL, rana u przeciwnika
Efekt: Przemiana w maź umożliwia przejęcie kontroli nad inną formą życia; kontrolując Saiyańskiego wojownika, Tsufulianin zyskuje dostęp do technik Saiyan
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0.1s. Technika nie powiedzie się, jeśli użytkownik ma mniejszą szybkość od użytkownika, nie licząc elementu zaskoczenia/ataku zza pleców.
Revenger Charge [Ribenjāchāji]:
Użytkownik krzyżuje swoje ręce na klacie piersiowej i kumuluje w nich energię. By uwolnić pełny potencjał techniki, należy skupić jak najwięcej energii. Gdy wszystko będzie gotowe, użytkownik może wystrzelić potężną falę uderzeniową.
Wymagania:: 19000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x8, 600 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
- Techniki Demonów/Majinów/Ludzi po połączeniu z demonem:
Chocolate Beam [Chokorēto Bīmu]:
Promień wystrzeliwany z czuba na głowie, lub z palca u dłoni, który w zetknięciu z celem, zamienia go w czekoladę lub inną słodycz. Możliwa jest także przemiana w inny produkt spożywczy.
Gracz zamieniony zostaje na 2 tury i jeśli jego PL jest większe od PL Majina, może swobodnie się poruszać, nawet pod postacią słodyczy (jak w przypadku Vegetto). Proces może być cofnięty przez innego użytkownika Chocolate Beam.
Wymagania: 1800 PL
Efekt: 200 KI/użycie, technika nie powiedzie się jeśli przeciwnik ma większą statystykę szybkości (jeśli stoją twarzą w twarz, wszystko zależy od sytuacji)
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 1s.
Stone Spit [Sekkatsuba]:
Technika, która zamienia ślinę w substancję, która w zetknięciu z żywym organizmem, zamienia go natychmiastowo w kamień. Jeśli kamienna rzeźba zostanie zniszczona na kawałki, ofiara natychmiastowo umiera.
W przypadku gracza, zamiana w kamień wygląda następująco: Stone Spit dotknie ręki, więc tylko ją zamienia w kamień (na okres 2 tur). Jeśli jednak powiedzie się całkowita zamiana w kamień, postać samoczynnie wrócić może po 4 turach lub zostać odmieniona przez innego użytkownika Stone Spit.
Wymagania: 3400 PL
Efekt: 500 KI/użycie, technika nie powiedzie się jeśli przeciwnik ma większą statystykę szybkości (jeśli stoją twarzą w twarz, wszystko zależy od sytuacji)
Dodatkowo: Przygotowanie techniki jest natychmiastowe.
- Techniki Androidów:
3D Scan Mode [3D Sukyanmōdo][Technika Startowa]:
Moduł skanujący dla androidów, które nie powstały na bazie człowieka = są w 100% robotami.
Mierzy poziom mocy skanowanej osoby. Działa jak Scouter, ale po przegrzaniu nie wybucha, a podaje błędne informacje.
Efekt: Pomiar PL skanowanej osoby.
Dodatkowo: Zakres pomiaru zmienia się z każdym kolejnym upgradem.
- Na start - mierzy moc do 100 000 PL (może pomylić się o 15%),
- Upgrade#1 - mierzy moc do 250 000 PL (może pomylić się o 10%),
- Upgrade#2 - mierzy moc do 500 000 PL (może pomylić się o 5%),
- Upgrade#3 - mierzy moc do 750 000 PL (może pomylić się o 5%),
- Upgrade#4 - mierzy moc do 1 000 000 PL (może pomylić się o 5%),
- Super Android - mierzy moc bez limitu PL.
Rocket Punch [Roketto Panchi]:
Androidy mają możliwość wystrzelenia swojej pięści, która napędzana energią, mknie w stronę przeciwnika. Najlepiej jej używać z zaskoczenia, by zdezorientować wroga.
Wymagania: 400 PL
Efekt: 50KI/użycie, DMG = zwykły atak + energia
Dodatkowo: Przygotowanie techniki jest natychmiastowe. Szybkość techniki = statystyka energii.
Hell's Storm [Heruzu Sutōmu]:
Odłączając swoje ramię, przeciwnikom ujawnia się kompleks pomniejszych luf. Następnie Android kieruje swoją ręką w kierunku przeciwnika i wysyła masę pocisków o złotej barwie, tak jakby strzelał karabinem maszynowym bez przerwy. Dzięki czemu możliwe jest rozstrzelanie oponentów zasypując ich gradem strzał w zastraszającym tempie.
Wymagania: 900 PL
Efekt: DMG = Energia postaci/pocisk; 50Ki/pocisk
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0,5 sekundy.
Hell's Flash [Heruzu Furasshu]:
Po uprzednim odłączeniu przedramion od ciała, w odsłoniętych miejscach ukazuje się kilka mniejszych luf, które po dłuższym naładowaniu zaczynają emanować energię o złotej barwie, by ostatecznie przerodzić się w olbrzymią falę mocy, która mknie w kierunku wroga powodując koszmarne obrażenia.
Wymagania: 22000 PL
Efekt: 1000 KI/użycie, DMG = Energia postaci x6
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2 sekundy. Szybkość techniki = statystyka energii.
Metal Breath [Kinzoku Buresu]:
Technika, która potrafi zamieniać w metal co tylko stanie na jej drodze. Android wystrzeliwuje energię KI ze swoich ust, która pod postacią zielonego promienia mknie do celu, by zamienić go w metal.
W przypadku gracza, zamiana w metal wygląda następująco: Metal Breath dotknie ręki, więc tylko ją zamienia w metal (na okres 2 tur). Jeśli jednak powiedzie się całkowita zamiana w metal, postać samoczynnie wrócić może po 4 turach lub zostać odmieniona przez innego użytkownika Metal Breath.
Wymagania: 28000 PL
Efekt: 1200 KI/użycie, zamienia przeciwnika/obiekt w metal, nie powiedzie się, jeśli przeciwnika ma większą statystykę szybkości
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 0.5s.
Energy Absorption [Enerugī kyūshū]:
Poprzez specjalne urządzenia wbudowane w dłoniach, Android może wyssać energię ki przeciwnika i wykorzystać ją przeciwko niemu. W czasie pobierania energii, Android jest otwarty na ataki osób trzecich.
Wymagania: 30000 PL, Upgrade#3
Efekt: Wyssanie energii przeciwnika i odnowienie swojej, otrzymana ki = ilość ki wyssanej.
Dodatkowo: Niezbędny jest bezpośredni kontakt.
Absorption Barrier [Enerugī kyūshū][W.I.P.]:
Poprzez specjalne urządzenia wbudowane w ciele, Android może wchłonąć atak energetyczny. W czasie pobierania energii, Android jest otwarty na ataki osób trzecich.
Wymagania: 55000 PL, Super Android, Energy Absorption
Efekt: ???? KI/użycie
Dodatkowo: ????
- Techniki Shinjinów:
Blades of Jugdement
Dużo mocniej rozwinięta wersja techniki Enerugī Shutō. Polega ona na wykorzystaniu nie tylko umiejętności kontroli energii, ale także na umiejętnym manipulowaniu tworzenia. Użytkownik tworzy dziesiątki ostrzy, jednocześnie przemieniając je w czystą energię i ciska w przeciwnika. Ostrza są dostatecznie silne by przebić się przez każde ciało.
Wymagania: 32000 PL
Efekt: DMG = x6, 800 ki za ostrze.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Holy Wrath
Prawdopodobnie najpotężniejsza technika jaką może osiągnąć Kaioshin. Technika przypomina Genki Damę lub Beerus Damę. Użytkownik wystawia do góry dwa palce jednej dłoni, nad którymi tworzona jest pomarańczowa kulą energii przypominająca słońce, na początku jest malutka. Dopiero w trakcie lotu nabiera ona wielkości, zmniejszając szansę uniknięcia.
Wymagania: 39000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x8, 2500 ki.
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 3s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Absolute Lightning [Zettai no Ikazuchi]:
Rozkładając ręce na boki, znad głowy Shinjina wystrzelają dwa fioletowe promienie energii, które przybierają postać piorunów. Mogą porazić jedną osobę lub dwie, w zależności od zaistniałej sytuacji. W przypadku podziału na dwie osoby, ich moc dzielona jest na pół.
Wymagania: 70000 PL
Efekt: DMG = Energia postaci x7, 2600 KI/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości KI: +50KI = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
- Techniki Saiyan:
Power Ball [Pāwa Boru]:
Technika, która za zadanie ma imitowanie fal księżyca. W ten sposób, Saiyanie mogą "obejść system" i nie potrzebują już księżyca w pełni, by przybrać postać Oozaru. By odmienić się z powrotem do normalnej postaci, wystarczy zniszczyć wytworzoną kulę energii.
Wymagania: 400 PL
Efekt: 50KI/użycie, tworzy się sztuczny księżyc na okres 5 tur, który umożliwia przemianę w Oozaru
Dodatkowo: Przygotowanie techniki trwa 2s.
Power Ball in Eyes:
Technika bliźniacza do Power Balla z tą różnicą, że Saiyajin potrafi wytworzyć kulę emitującą promieniowanie księżyca w swoich źrenicach, efekt jest natychmiastowy i nie wymaga on czekania 3 sekund. Saiyanin może odmienić się w każdej chwili po prostu wyłączając technikę.
Wymagania: Zwykły Power Ball użyty min. 3 razy, odbycie specjalnego treningu w formie zwykłej.
Efekt: 50KI na post, tworzy się sztuczny księżyc w oku w 1s, który umożliwia przemianę w Oozaru.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach