- @DaishinkanAdmin
- Liczba postów : 232
Join date : 02/07/2021
Energy Clash & Ki Deflect
Pon Lip 19, 2021 9:21 pm
- Energy Clash:
Zderzenie energii to sytuacja, w której dwie techniki oparte na energii zderzają się i konkurują, aby pochłonąć się nawzajem i dotrzeć do swoich celów.
Energy Clash występuje tylko i wyłącznie w przypadku, gdy KI wojowników jest takie same lub zbliżone (średnia 10% między jedną a drugą statystyką energii). Gdy różnica jest zbyt duża, silniejsza KI pochłania tą słabszą i nie dochodzi do siłowania.
Utrzymanie techniki na turę równe jest temu, które zostaje pobrane podczas pierwszego wystrzelenia energii, czyli jeśli koszt wynosi 300 KI/użycie, koszt za turę wynosi tyle samo (300 KI/tura).Kontrola KI a Energy Clash:Stopień I:
Efekt: spadek KI na turę jest mniejszy o 15%, czyli jeśli koszt użycia techniki wynosi 100 KI, za utrzymanie Energy Clasha płacimy 85 KI.
Stopień II:
Efekt: spadek KI na turę jest mniejszy o 35%, czyli jeśli koszt użycia techniki wynosi 100 KI, za utrzymanie Energy Clasha płacimy 65 KI.
Stopień III:
Efekt: spadek KI na turę jest mniejszy o 50%, czyli jeśli koszt użycia techniki wynosi 100 KI, za utrzymanie Energy Clasha płacimy 50 KI.
Dodatkowe uwagi:
- ostateczne DMG = technika A + technika B,
- po skończonym siłowaniu, KI wraca do stanu po wystrzeleniu techniki w skutek której doszło do Energy Clasha; statystyka KI używana jest jako "timer" - przegrywa ten, który pierwszy "wystrzela się" z energii,
- w trakcie siłowania piszemy pusty post*; Mistrz Gry sędziujący walkę zlicza spadek KI z uwzględnieniem powyższych zasad,
- w przypadku 2vs1; suma dwóch statystyk energii musi być taka sama lub zbliżona przeciwnej,
- gdy do siłowania wtrąci się osoba trzecia, energia tej osoby i osoby wspieranej sumują się,
- w przypadku klasy magicznej Mana zastępuje KI.
______
*Post bez opisów czynności, chyba że podjęta zostanie jakaś decyzja przez osoby siłujące się lub osobę trzecią.- BRAK AKCJI:
- PODJĘTA AKCJAI:
- Ki Deflect:
Odbicie energii Ki to manewr używany do uniknięcia trafienia przez... energię Ki. Kiedy przeciwnik wystrzeliwuje Ki, wojownik macha ręką lub rękoma i odpycha ją, będąc wolnym od obrażeń.
Żeby skutecznie odbić Ki w nas skierowaną, musimy być dwukrotnie lepsi w użytkowaniu energii. Jeśli jesteśmy równi przeciwnikowi, za odbicie tracimy równowartość Ki, którą poświęcić musiał przeciwnik do jej stworzenia. Jeśli jednak jesteśmy dwukrotnie gorsi, nie jesteśmy w stanie odbić Ki i otrzymujemy obrażenia takie, jak gdybyśmy przyjęli wszystko na klatę.
1. Jeśli nasza statystyka energii jest x2 większa od statystyki energii przeciwnika - odbijamy jego Ki bez kosztu Ki.
2. Jeśli nasze statystyki energii są sobie równe lub zbliżone (różnica +/-5%) - odbijamy Ki przeciwnika ALE tracimy równowartość Ki potrzebnej do wykonania odbijanej techniki.
3. Jeśli nasza statystyka energii jest mniejsza od statystyki energii przeciwnika - otrzymujemy DMG.
Percepcja umożliwia zauważenie techniki, ale to statystyka szybkości daje możliwość próby jej odbicie.
KI Deflect nie dotyczy technik z mnożnikiem większym bądź równym x6, a także niektórych technik, np. tnących.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|