Dragon Ball PBF - Another Universe ~KAI~
ZAMKNIĘTE

Join the forum, it's quick and easy

Dragon Ball PBF - Another Universe ~KAI~
ZAMKNIĘTE

Go down
@Daishinkan
@Daishinkan
Admin
Liczba postów : 232
Join date : 02/07/2021

Sztuczni Ludzie - Jinzōningen Empty Sztuczni Ludzie - Jinzōningen

Czw Sie 05, 2021 7:04 pm
1. Upgrade#1:
Upgrade, charakteryzujący się maksymalnym opanowaniem swojej energii. Energia non-stop przepływa przez ciała sztucznych ludzi i jest ona niewyczerpalna. Jednakże, by doskonale opanować i de facto móc używać 100% swojej mocy, Androidy muszą nabrać wprawy. Nikt od urodzenia nie jest wspaniałym wojownikiem, nawet jeśli jest sztucznie stworzony.
Ta sztuczka, bo transformację ciężko to nazwać, spowija użytkownika czarną, poszarpaną i ciągle szalejącą aurą. Od czasu do czasu mogą się także pojawić wyładowania elektryczne. 
Wymagania: 10000 PL.
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x50
Aktywacja: 12h (tylko raz)
Sztuczni Ludzie - Jinzōningen Up1

2. Upgrade#2:
Przemiana androida nie różni się zbytnio od tej pierwszej, którą przeżywa. Modyfikacja polega na tym, że android dostaje nowe części a jego procesor ewoluuje samoistnie dzięki czemu może przekroczyć swój limit mocy i płynnie, idealnie działać podczas walki.
Wymagania: 23000 PL.
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x100
Aktywacja: 24h (nie można się przetransformować podczas walki) (tylko raz)
Sztuczni Ludzie - Jinzōningen Up2

3. Upgrade#3:
Android może polepszyć jeszcze bardziej swoje zdolności bojowe poprzez przyłączenie do siebie części z innych modeli androidów czy zaawansowanej technologi. Taki zabieg wymaga jednak czasu i samotności z mechanikiem, który będzie w stanie wykonać taką operację. Jego wygląd zależy od tego jakie części zbierze, jednakże nie da się inaczej by nie przybrał lekko na masie i nie urósł poprzez tą modyfikacje. Istnieje również szansa, że do ciała zostanie zamontowana jakaś broń na stałe np. wysuwany miecz.
Wymagania: 30000 PL, części mechaniczne.
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x400
Aktywacja: 36h (tylko raz)
Sztuczni Ludzie - Jinzōningen Up3

4. Upgrade#4:
Poprzez zaabsorbowanie i wdrążenie do swojego ciała chipów i reaktorów energetycznych z innych, poległych, bądź nie użytych wcale androidów, użytkownik może zwiększyć swoją energię i siłę. Wygląd ulega diametralnym zmianom, ale nie jest on permanentny. W każdej chwili sztuczny człowiek może wrócić do swojej pierwotnej formy, zachowując w sobie potrzebne do transformacji części.
Po przemianie, wojownik nabiera masy mięśniowej, skóra na ciele przybiera kolor niebieski a włosy unosząc się do góry, zmieniają swoją barwę na rudą. Na klatce piersiowej i ramionach tworzy się "naturalny" pancerz. Wszystko jednak zależy od zebranych części (to my decydujemy jaki wygląd dostaniemy)
Wymagania: 40000 PL, części mechaniczne.
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x500
Aktywacja: 48h (tylko raz)
Sztuczni Ludzie - Jinzōningen Up4

5. Super Android [Sūpā Jinzōningen]:
Transformacja porównywalna do perfekcyjnej przemiany u Bio-Androidów. Kiedy energia, jaka przepływa w ciele base Androida zostanie zwiększona na tyle, że jego ciało nie będzie w stanie pomieścić całego tego ładunku, a części innych sztucznych ludzi zostaną zachowane, dzieje się rzecz niesamowita! Program wgrany w podświadomość użytkownika zaczyna przekształcać i tym samym dostosowywać ciało na potrzeby ewolucji. Postać staje się wyższa, nabiera dojrzalszego, starszego i bardziej pewnego siebie wyglądu. Mięśnie nieznacznie zwiększają swoją masę, na tyle by nie krępować ruchów.
Istnieje także inny sposób, by osiągnąć ten stan. Niezbędnym elementem tego procesu jest... Fuzja z samym sobą. Stworzenie drugiej, identycznej kopii samego siebie lub połączenie się z inną wersją, niekoniecznie stworzoną w tej samej linii czasu.
Jest to transformacja permanentna, czyli staje się nowym "base" Androida.
Wymagania: 50000 PL, Upgrade 4.
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x1000
Aktywacja: 60h (tylko raz)/natychmiast w przypadku fuzji
Sztuczni Ludzie - Jinzōningen Up5

Osoby, które rozdają punkty w manę, przy transformacji otrzymują do niej taki sam mnożnik transformacji, jak w przypadku statystyk podstawowych
___________________________
Pamiętajmy, że zawsze mnożymy w transformacjach statystyki z naszego base, które proszę sobie zapisywać! Przykład:
Laptor ma 22 pkt siły, jego pierwsza transformacja daje x2 siły. Laptor ma 44 pkt siły. Transformacja II daje x4 siły. Laptor nie ma 176 pkt lecz 88.

W przypadku w który na formie II nie ma mnożnika statystyki z formy I, mnożnik zostaje taki jak poprzednio.
Powrót do góry
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach