- @DaishinkanAdmin
- Liczba postów : 232
Join date : 02/07/2021
Nameczanie - Namekusei-jin
Czw Lip 08, 2021 1:06 pm
Nameczanie są z reguły pokojową rasą i nie ciągnie ich do walki. Jednakże, znajdują się wyjątki, którzy porzucają swoje wiejskie życie i oddają się treningowi. Szkolą się w przeróżnych tajnikach sztuk walki, co jakiś czas przekraczając swoje limity. Dodać trzeba, że poza walką, są świetnymi uzdrawiaczami! Nawet osobnicy, którzy nie parają się treningiem, posiadają tę umiejętność.
Są rasą humanoidalną, mają dwie ręce, dwie nogi. Na upartego można powiedzieć, że podobni są do ludzi... Różnice jednak są ogromne, gdyż kolor ich skóry jest zielony, uszy szpiczaste a z głowy wyrastają im "czułki" (nie wspominając o tym, że u rąk mają po cztery palce!). Dodatkowo ich organy również są inne. Krew nie jest czerwona, a fioletowa. Do przeżycia potrzebują tylko i wyłącznie wody.
Mają bardzo dobry słuch, który pozwala im słyszeć z dużych odległości. Niemniej jednak, co na pierwszy rzut oka wydaje się być asem w rękawie, może okazać się największą słabością.
Bardziej wyszkoleni Nameczanie posiadają umiejętność zwiększenia swojego ciała (co za tym idzie mocy bojowej).
Planeta: Namek
Wrodzona umiejętność:
- Regeneracja - 15% zdrowia co dwa posty fabularne. Dodatkowo w przypadku toczonej walki +5% zdrowia co turę. W przypadku w którym postać nie wykonuje żadnych misji, przygód czyli nią nie gramy jej życie i energia odnawia się na poziomie +8%/h. Odtwarzanie kończyn jest natychmiastowe, bez ubytku energii.
- Wydłużanie kończyn - Umiejętność pozwala wydłużyć swoje ręce.
- Super słuch - Będąc w tym samym temacie, Nameczanie wszystko doskonale słyszą. Mówienie szeptem mija się z celem. To jest ich zaletą, ale również wadą, ponieważ przy wysokich dźwiękach (np. intensywne gwizdanie) odczuwają ból.
- Telepatia - porozumiewanie się za pomocą telepatii ze swoimi dziećmi/minionami.
- Miniony - Gracz może wypluć jajko, z którego wykluje się potwór (np. Tamburyn). Będzie on mu służył i wykonywał każde polecenie swojego stwórcy.
Są rasą humanoidalną, mają dwie ręce, dwie nogi. Na upartego można powiedzieć, że podobni są do ludzi... Różnice jednak są ogromne, gdyż kolor ich skóry jest zielony, uszy szpiczaste a z głowy wyrastają im "czułki" (nie wspominając o tym, że u rąk mają po cztery palce!). Dodatkowo ich organy również są inne. Krew nie jest czerwona, a fioletowa. Do przeżycia potrzebują tylko i wyłącznie wody.
Mają bardzo dobry słuch, który pozwala im słyszeć z dużych odległości. Niemniej jednak, co na pierwszy rzut oka wydaje się być asem w rękawie, może okazać się największą słabością.
Bardziej wyszkoleni Nameczanie posiadają umiejętność zwiększenia swojego ciała (co za tym idzie mocy bojowej).
Planeta: Namek
Wrodzona umiejętność:
- Regeneracja - 15% zdrowia co dwa posty fabularne. Dodatkowo w przypadku toczonej walki +5% zdrowia co turę. W przypadku w którym postać nie wykonuje żadnych misji, przygód czyli nią nie gramy jej życie i energia odnawia się na poziomie +8%/h. Odtwarzanie kończyn jest natychmiastowe, bez ubytku energii.
- Wydłużanie kończyn - Umiejętność pozwala wydłużyć swoje ręce.
- Super słuch - Będąc w tym samym temacie, Nameczanie wszystko doskonale słyszą. Mówienie szeptem mija się z celem. To jest ich zaletą, ale również wadą, ponieważ przy wysokich dźwiękach (np. intensywne gwizdanie) odczuwają ból.
- Telepatia - porozumiewanie się za pomocą telepatii ze swoimi dziećmi/minionami.
- Miniony - Gracz może wypluć jajko, z którego wykluje się potwór (np. Tamburyn). Będzie on mu służył i wykonywał każde polecenie swojego stwórcy.
- Zasady posiadania miniona:
- - Gracz posiadać może maksymalnie dwa miniony.
- Drugiego miniona można stworzyć po upływie 30 dni.
- Tworzymy mini KP miniona w KP naszej postaci (pod spodem), statystyki zapisujemy w HIDE.
- Każdy minion kosztuje 50% energii, tworzy się go natychmiastowo.
- Każdy minion posiada 50% statystyk gracza, w momencie wyplucia.
- Miniony rodzą się bez znajomości technik, umiejętności (wyjątkiem są techniki startowe gracza)
- Każdego miniona można dwa razy w miesiącu wzmocnić o umiejętność/technikę/statystyki (w tym wypadku ilość statystyk jest przyznawana na podstawie jakości postów gracza, lecz nie więcej niż 4)
- Statystyki/umki/techniki wybieramy w dowolnym momencie pierwszy raz, ale później zawsze po równo 30 dniach.
- Charakter miniona zostaje napisany przez wybranego MG lub samego gracza, jeśli MG wyrazi na to zgodę.
- Podczas przygód, minionem steruje MG a gracz może jedynie wydawać polecenia (chyba, że MG wyrazi zgodę na samodzielne sterowanie przez gracza).
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach