- @DaishinkanAdmin
- Liczba postów : 232
Join date : 02/07/2021
Ziemianie - Chikyūjin
Sro Lip 07, 2021 8:59 pm
Pomimo tego, że Ziemianie nie są specami od walki, wielu z nich próbuje swoich sił w tej dziedzinie. Dysponują oni przemianami, jakie związane są z ich emocjami. Im silniejsze emocje, tym więcej siły potrafią z siebie wykrzesać.
Niektórzy z nich łączą swoje losy z Majinami lub Demonami, by zyskać większą moc. Wtedy człowiek i demon/majin stają się nierozerwalną jednością.
Osoby, które rozdają punkty w manę, przy transformacji otrzymują do niej taki sam mnożnik transformacji, jak w przypadku statystyk podstawowych.
___________________________
Pamiętajmy, że zawsze mnożymy w transformacjach statystyki z naszego base, które proszę sobie zapisywać! Przykład:
Laptor ma 22 pkt siły, jego pierwsza transformacja daje x2 siły. Laptor ma 44 pkt siły. Transformacja II daje x4 siły. Laptor nie ma 176 pkt lecz 88.
W przypadku w który na formie II nie ma mnożnika statystyki z formy I, mnożnik zostaje taki jak poprzednio.
Niektórzy z nich łączą swoje losy z Majinami lub Demonami, by zyskać większą moc. Wtedy człowiek i demon/majin stają się nierozerwalną jednością.
- Linia Super Serious:
- 1. Super Serious Turtle Hermit [Kame Sen'nin No Chō Honki]:
Podczas tej transformacji, ciało ulega drastycznym zmianom. Mięśnie rozrastają się do maksimum, rośnie siła, energia i wytrzymałość. W tej postaci, użytkownik może wykonywać mnóstwo ataków energetycznych na ich maksymalnym potencjale. Jest to męcząca przemiana, utrzymanie jej nie jest takie proste, jak mogłoby się wydawać.
Wymagania: 10000 PL,
Efekt: siła, wytrzymałość, energia x50, 100ki/post fabularny
- Linia No Ego Zone:
- 1. No Ego Zone [Mūga no Ryōiki]:
Przemiana polegająca na skupieniu energii Ki w swoim całym ciele, z wylotem na pięści. Energia kumuluje się w dłoniach wojownika, przez co jego uderzenia stają się silniejsze. Dodatkowo, perfekcyjna cyrkulacja Ki w ciele sprawia, że ciało jest szybsze (nie ma zbędnej masy mięśniowej), a także posługiwanie się energią w postaci technik jest wygodniejsze. Można sobie pozwolić na nieco więcej. Postać posiada białą, świetlną otoczkę, a dłonie posiadają swoje własne "aury".
Wymagania: 23000 PL, Kontrola Ki
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x100, 1000 Ki/s utrzymanie
- Linia Emocjonalna:
- 1. Angry Aura [Okotte Ōra]:
Ziemianie, mimo, że nie są urodzonymi wojownikami tak jak Saiyanie, opracowali swoje własne techniki, które przypisać można do transformacji. Pierwsza przemiana, jaką mogą osiągnąć, i jednocześnie najłatwiejsza do opanowania, jest to transformacja, podczas której użytkownika spowijają czerwone wyładowania elektryczne wplątane w poszarpaną szkarłatną aurę. Kolor czerwony jest spowodowany narastającą złością, jaka tli się wewnątrz człowieka. Nie od parady ludzie mówią, że zdenerwowany człowiek ma więcej siły niż ten spokojny.
Wymagania: 23000 PL,
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x100, 1000 KI/s utrzymanie
2. Perfect Angry Aura [Pāfekuto Okotte Ōra]:
I w końcu, jest i ona! Człowiek, który poprzez trening ciągle doskonalił swoje umiejętności, osiąga tak wysoki stopień wtajemniczenia, że jego ciało jest w stanie utrzymać Angry Aurę, która spowija jego ciało, mocno je wzmacniając. Aurze towarzyszą wyładowania elektryczne, które mrugają przeważnie kolorem złotym, sugerując w ten sposób perfekcyjne opanowanie i kontrolę.
Wymagania: 30000 PL,
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x400, 4000 KI/s utrzymanie
- Linia Trójokich Kosmitów:
- 1. The Triclops Descendant [Mitsume-jin Shison]:
Cyklopi uważani byli za "podobnych bogom", a ich trzecie oko miało być symbolem oświecenia i "prawdziwego widzenia" świata. Każdym okiem mogli patrzeć w innym kierunku. Posiadali także umiejętności wyhodowania dodatkowych rąk i podzielenia siebie na cztery części.
Tylko jedna osoba, wybraniec, może posiąść taką moc ze względu na swoje szczególne urodzenie. W zależności od jakości Karty Postaci, jakości pisanych postów, Mistrzowie Gry mogą w nagrodę obdarzyć tą mocą jedną osobę. Nie znaczy to, że nikt inny nie może zdobyć tej przemiany! Wystarczy odpowiednie życzenie u Shenlonga!
Wymagania: 30000 PL
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x400, 4000 KI/s utrzymanie, trzecie oko pozwalające patrzeć w kilku kierunkach jednocześnie.- Dodatkowo:
- Four Witches Technique [Shiyōken]:
Użytkownikowi tymczasowo wyrastają dwa dodatkowe ramiona z tyłu, pozornie pod łopatkami. Dzięki temu użytkownik może atakować z dwukrotnie większą intensywnością niż normalnie.
Efekt: DMG = ATAK x2, 400 KI/s utrzymanie
Fist of Four Bodies [Shishin no Ken]:
Użytkownik dzieli się na cztery osoby. W przeciwieństwie do techniki Powidoku, są to namacalne klony, a nie tylko "hologramy" pozostawione przez prędkość. Ta technika ma jednak dość oczywistą słabość. Statystyki użytkownika dzielą się na cztery, więc każdy klon posiada 1/4 całych statystyk użytkownika.
Klony istnieją tak długo jak życzy sobie twórca lub do utraty przytomności.
Efekt: Cztery postacie, każda mająca 1/4 statystyk podzielonej postaci
Farsight [Tōmi no Jutsu]:
Umiejętność magiczna polegająca na sztuce dalekowidoczności. Osoby zaznajomione z tą sztuczką, potrafią obserwować wydarzenia mające miejsce w zupełnie innym miejscu.
Stopień III
Efekt: Możliwość obserwacji wydarzeń mających miejsce na całej planecie.
- Linia Demoniczna:
- 1. Demon Ritual [Akuma No Gishiki]:
Istnieje pewien stary sposób, za pomocą którego zwykły Ziemianin może otrzymać nowe, niesamowite moce. Polega on na zawiązaniu paktu pomiędzy demonem/majinem a człowiekiem. Dwaj osobnicy muszą dobrowolnie spotkać się i związać swoje losy raz na zawsze. Poprzez połączenie swojej krwi, stają się oni jednością, a demon/majin wnika w ciało człowieka. Odradza się w nim na nowo, oddając mu swoje wszelkie moce. Żeby nie było za łatwo, nie są one uwalniane od zaraz. Dostępna jest tylko ich część, do której przyzwyczaić musi się człowiek.
Wygląd nie ulega drastycznym zmianom.
Wymagania: 40000 PL, krew Demona lub Majina.
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x500, 5000ki/post fabularny
2. Demon Power Unleashed [Akuma Pawā Wa Anrīshudo]:
Połączenie człowieka z demonem/majinem daje niesamowity efekt. Jednakże, nie jest to uwolnienie pełnej energii, jaką dysponuje użytkownik. Dopiero po żmudnym treningu, wylaniu ostatnich potów, ostatniej kropli krwi, możliwe jest stuprocentowe połączenie energii ludzkiej z demoniczną lub majinowską. Wtedy uwalnia się potencjał, jaki drzemał w człowieku. Dzieje się to za sprawą obecności istoty magicznej, jaką jest de facto sam demon/majin.
Po odblokowaniu nowych mocy, postać wydaje się być poważniejsza i bardziej pewna siebie. Mięśnie się bardziej zakreślają, jednocześnie się eksponując.
Wymagania: 50000 PL, Demon/Majin Ritual.
Efekt: siła, szybkość, wytrzymałość, energia x1000, 10000ki/post
Osoby, które rozdają punkty w manę, przy transformacji otrzymują do niej taki sam mnożnik transformacji, jak w przypadku statystyk podstawowych.
___________________________
Pamiętajmy, że zawsze mnożymy w transformacjach statystyki z naszego base, które proszę sobie zapisywać! Przykład:
Laptor ma 22 pkt siły, jego pierwsza transformacja daje x2 siły. Laptor ma 44 pkt siły. Transformacja II daje x4 siły. Laptor nie ma 176 pkt lecz 88.
W przypadku w który na formie II nie ma mnożnika statystyki z formy I, mnożnik zostaje taki jak poprzednio.
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach